вівторок, 9 квітня 2019 р.

Єднаймо душі словом Кобзаря

   У кожного народу є великі поети, яких знають усі: і дорослі, і діти. Для українського народу таким поетом є Тарас Григорович Шевченко. Його ще називають Великим Кобзарем, бо свою найкращу книгу він назвав «Кобзар».
Нам дісталися у спадок рядки його поезій, картини і малюнки. І кожного разу, неначе вперше, ми відкриваємо для себе неймовірний світ шевченківського слова й пензля. І кожного разу, звертаючись до творчості Тараса Шевченка, ми знаходимо в ній відображення сучасності, того життя, яке маємо зараз, у цю саму мить.
   Тарас Григорович завжди багато думав про дітей, він часто згадував своє нещасне дитинство і писав:
І золотої й дорогої
Мені, щоб знали ви, не жаль
Моєї долі молодої:
А іноді така печаль
Оступить душу, аж заплачу…
А ще до того, як побачу
Малого хлопчика в селі.
Мов одірвалось від гіллі,
Одне-однісіньке під тином
Сидить собі в старій ряднині.
Мені здається, що се я,
Що це ж та молодість моя…
   Шевченко залишається улюбленим поетом багатьох поколінь українського народу, його вірші і зараз із задоволенням читають діти. Голосні читання «Єднаймо душі словом Кобзаря» традиційно пройшли в нашій бібліотеці. Усі, хто завітав у ці березневі дні до нас, із задоволенням читали поезії Тараса Шевченка.










Немає коментарів:

Дописати коментар