понеділок, 1 березня 2021 р.

Рядки, що зачепили душу

Вся ти — трепет, вогонь, ідея, Вся ти — вірна, єдина струна, І хто знає співця Антея — Той тебе у ньому пізна! Ти себе Українкою звала, - І чи краще знайти ім’я Тій, що радістю в муках сіяла, Як отчизна - твоя і моя. М. Рильський. 25 лютого. 150-років від дня народження Лесі Українки, поетеси, письменниці, перекладачки, що стала символом України. Наша бібліотека для дітей також долучилася до ювілейних заходів. Сьогодні, у читальному залі, для читачів 4-9 класів було проведено поетичні читання «Рядки, що зачепили душу». Наші активні читачі - Іванка Лошак, Анастасія Шара, Максим Довгорученко приєдналися до нашого поетичного марафону. Сама Леся Українка вклала у вуста Мавки із «Лісової пісні» таку думку про себе: «Ні! Я жива, я буду вічно жити. Я в серці маю те, що не вмирає…». І всі ці роки показали нам усім, що це дійсно так!

Немає коментарів:

Дописати коментар