четвер, 4 березня 2021 р.

День цікавих фактів про ваше ім'я

Ні для кого не секрет, що те, як називають нас при народженні – має велике значення та навіть може вплинути на долю. Вже сьогодні відомо, що ім’я здатне впливати на нервову систему, на здоров’я того, хто є його носієм. В Англії дослідники, спираючись на медичну статистику, дійшли цікавого висновку. Виявляється, втричі частіше потерпають від серцево-судинних захворюваня люди, чиї імена починаються з літер останньої третини алфавіту. А вчені Чиказького університету завдяки статистиці з’ясували, що до нервово-психічних розладів схильні ті, хто в подарунок від батьків дістав чудернацькі імена. Так, ми не маємо права забувати, що наше ім’я – це жива нитка, яка зв’язує нас із рідним народом, із рідним краєм та його культурою, з багатьма народами планети. Хоча фактично насьогодні в Україні вживаються переважно імена іншомовного походження, більшість з них на мовленнєвому ґрунті давно вже набула національного забарвлення. Тарас і Микола, Василь і Кирило, Іван і Максим, Марія і Катерина - ці та багато інших імен зі святців сприймаються вже як українські. Вам цікаво, що означає ваше ім'я чи ім'я коханої, близької, дорогої чи просто знайомої вам людини, то завітайте до бібліотеки для дітей. Тут ви отримаєте усю інформацію. Зацікавило це і нас. Ось, значення імен наших працівниць: Анна (Ганна) – ім’я має давньоєврейське походження й означає «благодать». Ірина – ім’я грецького походження, походить від імені богині мирного життя у давньогрецькій міфології Ейрени. Означає «мир», «морська тиша», «спокій». Любов – дослівний переклад грецького імені «Агапе», тобто любов.

Немає коментарів:

Дописати коментар